JAG LEVER!!

 

Jaa jag lever! 
Men det har krånglat något fruktansvärt mycket så jag har inte kunnat 
lägga upp ett ända inlägg som jag tänkt lägga upp ! :O 
Men det verkar funka nu i alla fall och jag hoppas det gör det på min dator med 
för just nu sitter jag vi mammsens dator.. :)


Det är slått på gärdet och Billy börjar bli piggare, det har varit så fruktansvärt varmt ute 
och alla flugor över allt så Billy va lite slö ett tag men nu är han på topp igen! :D
Fick även frågan om vad Billys förra ägare hette, hon hette Linda och bodde nere i
Jönköping så vi fick åka en bit men det va det värt! :)


 


Kommentarer
Postat av: Alva ♥

aww , vad fin du är !

älskar ögonen ! :) kram

2011-08-19 @ 15:09:53
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0