Midsommar

Allt kliande har ÄNTLIGEN tagit slut.. Nu väntar jag bara på att alla feta prickar ska försvinna! 
Va en sväng till stallet i dag och longerade Billshan så han fick röra på sig. Jag fick ta och improvisera lite så tog fram en lite stubbe och sten och la upp en bom på. haha.. Han är ju löshoppad upp till 140cm så tänkte ta honom till ridhuset och se lite själv hur han hoppar! :) 

"weeu hur går detta till!?"


"boooring.. jag kan ju kliva över!"


"wiiho! det kanske inte va så dumt ändå!"


hahahahha! Jag tycker det är så fruktansvärt kul att se på Billy när han får något nytt att göra, 
först tveksam, sen nyfiken, sen klumpig, sen super duktig och tycker det är gör skoj!

Kommentarer
Postat av: kajsa

vilken snygging han är! :D

2011-06-26 @ 20:00:15
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: jacqueline

fina bilder(:

2011-07-26 @ 10:57:20
URL: http://gottagetdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0